I wish you were here

Yes, I do !


Jag har massa energi idag, det känns som jag gjort lite idag! Varit en flitig liten flicka idag ; )
Först var jag leta reda på vart jag ska vara i morgon när jag börjar plugga här i Uppsala och det tog ju sin lilla tid, men nu vet jag vart jag ska vara och det är huvudsaken! Sen skulle jag och skriva in mig på V-dala och jag virra bort mig igen, ha ha! Man kanske borde titta lite på kartan ibland också! Hur som helst så lyckades jag till slut ta mig rätt plats : )
Sen har jag ätit fiskpinnar idag också, vilket verkar vara väldigt populärt för tillfället!!

Och idag är jag en söt prick!
Har på mig min söta nya blå prickiga tröja som jag köpte i Stockholm som är både super skön och sitter perfekt. En perfekt match till mitt lagom fluffiga hår som jag lyckade göra något vettigt av för en gångs skull ; )



 



Och idag lyssnar jag på följande:
- Keane - Walnut tree
- Jem - Maybe I'm amazed
-
Lindsay Lohan - Confessions of a broken heart
-
Last day of april - At your most beautiful
- Jessica Simpson - With you
- Masayah - Why

Och idag såg jag på Related och det var så sorligt... Jag som alltid brukar bli på så bra humör efter att jag sett det och inte var Wilson Cruz med i dagens avsnitt heller : (
Jag funderar även på om jag ska se Cityakuten och Sex and the city eller om jag ska sova tidigt och plugga lite teori istället ? Jag känner mig ganska duktig idag så jag hoppas på det sist nämnda!
Och jag saknar mina vänner men är så glad för att jag är i Uppsala : )

En stor kram till alla mina suveräna vänner, som är kvar i Hedemora eller är på annat håll i landet.
Och ett stort lycka till, till Elin Karls som flyttar till Frankrike imorgon, hoppas du får det otroligt bra! Kommer sakna dig tjejen.



Bye bye baby!

livet. | |
Upp