Ordning & Reda!

Hej hopp!
Fick lite kvälls energi nu! Annars har dagen vart seeeeg, så seeeg! Eller rättare sagt jag har vart seg och bara allmänt less! Inte har jag gjort allt det där jag skulle heller.. Det får jag ta och fixa i morgon helt enkelt, jag får väl ta och ta mig ur sängen i tid! Det borde ju gå! Eller?!
Ja, nu är det dags för lite ordning och reda både här i bloggen och allmänt i mitt liv. Det är dags att ta tag i sig själv och få lite saker gjorda nu! You go girl !

Saker och ting börjar sakta sjunka in nu, äntligen! Det är skönt att kunna få lite grepp om tillvaron.
Snart är det skolstart för min del, två dagar! Oj oj, och har hittar fortfarande inte, jag är dock inte så nervös än, men det kommer väl.. Det känns i alla fall lite bättre nu efter att jag fick lite besök i söndags, en trevlig överraskning även om dörrklockan skrämde halvt ihjäl mig ; ) Måste bara försöka ta med mig den positiva energin som jag fick då..!

And today I'm a hip-hopper..!
Har på mig  mina snygga baggy jeans som jag köpte i Italien, mitt söta gula linne på mig, en soft grön tröja och ett snyggt halsband som också är köpt i Italien, riktigt nice ! : )
Jag vart också väldigt sugen på att se bästa dansfilmen Save the last dance med snygga Sean Patrick Thomas och Julia Stiles, oerhört bra film!  
Jag har även lyssnat på Masayah - Why om och om igen, den är så bra!

Nu börjar klockan bli ganska mycket och jag ser framemot att lägga mig framför TV:n och titta på Sex & the city och sedan Ciytakuten : )

Puss och godnatt på dig!

    

livet. | |
Upp