Trubbel, baby!

Hej!
Idag var en bra dags tills jag gick till trafikskolan och sen vart jag jätte arg på en i personalen där och det var inte Lasse eller Göran så ni kan ju gissa vem det var då!  Ucsh, jag vill inte tänka på det för jag blir så arg! Som tur va så var Sofia med och vi gick och tog en fika och prata massa så jag blev på lite bättre humör! Efter det så var jag och träna, det gick bra! Det är inte så många träningar och matcher var tills jag flyttar så jag ska göra mitt bästa nu på slutet! Vad har jag att förlora egentligen!

Hm, annars då!
I helgen var det full fart. först party hemma hos Lisa med Elin K, Bea, Elin L och massa annat gött folk!
Jätte skojsigt, och mycket dans blev det!
Dagen efter hade jag träningsmatch och det kändes inte så tungt som jag trott, det blev dock förlust, men men..

Framöver då!
Jag måste väl ta mig till trafikskolan, tydligen! Åh, jag blir så arg!!
Sen ska jag på SPA i helgen med min mamma och helgen efter det så är det Göteborg som gäller och friidrotts EM : ) Sen i veckorna ska jag väl träna fotboll så mycket som möjligt, försöka träffa alla vänner innan jag åker, städa ur källaren, vilket kommer ta en bra stund! Och ha så skoj som möjligt, helt enkelt!

En jätte glad nyhet som jag fick höra idag är att Madeleine kommer hem på fredag :  ) Åh, det ska bli så kul att få träffa henne efter hennes år i Österrike!

Mer då!
ICA är fortfarande "farligt" att besöka!


Och det var väl allt!

Over and out!

livet. | |
Upp