England!

England, here I come!
Igår rinde en av tränarna från fotbollen och fråga om jag ville följa med till England i slutet av påsklovet, självklart ville jag det : ) Det ska bli jätte kul, längtar verkligen! Man slipper vara kvar här i stan också och det är ju alltid ett plus!
Skönt att få lite goda nyheter för engångs skull. Annars är saker rätt jobbiga just nu + att jag dragit på mig en rikigt jobbigt förskylning.  Hoppas jag hinner blir frisk tills på lördag då jag ska skriva högskoleprovet eller åtminstonde tills på söndag då jag ska på Morrissey! Man hinner i alla fall se mycket film när man är sjuk, alltid något! Har äntligen sett Catwoman nu, hehe! Vet inte riktigt om vi är så lika, men nu på senare tid så tror jag att många skulle säga att jag var de!


"Life's a bitch. Now so am I." - Catwoman!
livet., resa. | |
Upp