It's just feels strange that we don't talk anymore

Hey fool!
Ja, det är massa tankar nu! Mer än vanligt och det börjar bli lite rörigt igen! Jag som tyckte jag hade sån koll på allting! Äsch då! Men det är väl så när man är hemma i lilla Hedemora ens förflutna kommer väl ikapp än eller åtminstone  finns där och påminner en om allt som har hänt. För man får ju inte glömma och gå vidare, det vore ju hemskt!

Nej, vad jag behöver är en inspirerade föreläsning av Mattias Gardell, lite Ass:es att titta på, Motörhead, lena händer och bara positiv energi och på fredag hoppas jag att jag får allt det. Skulle vara skönt ifall saker och ting kunde börja gå min väg någon gång. Det vore ju nice, och nice är bra!

Här om kvällen kollade jag på mitt favorit avsnitt ur My so-called life och jag grät som jag vet inte vad. Åh, tänk att få vara ung och förälskad och så bara kommer den personen och tar ens hand. Underbart. Underbart. Så underbart. Och musiken Buffalo Tom - Late at night den är bra. Har lyssnat på den om och om igen idag. Lovey, so lovely.


I'd do it if i could
I hope you know i would
I'd do it if i could

[Late at night - Buffalo Tom]
livet. | |
#1 - - bin:

jajjemen d va ganska kul, å kul me hård träning ida åxå!:)
Aså vi måste ladda imorrn med big screen å chips å allt vad d e hihi!:)
kram

Upp