Det ena eller det andra!

Hitta den här söta listan hos Emma : )

Blond eller Brunett - Fast jag har rött hår !
Blåa ögon eller Bruna ögon - Bruna är fint, men mina är gröna!
Vanilj eller Choklad - Finns det något annat ?!
Hund eller Katt - Har båda !
Christina Aguilera eller Britney Spears - Brittan är fortfarande bäst!
Rosa eller Lila - Lila är då finare än rosa !
Tv eller Dator - Ja, min Tv har ju bara tre kanaler !
Hockey eller Fotboll - Självklart fotboll! Love it!
Berg-och-dalbana eller Vattenbana - Wiieeee!
Guld eller Silver - Finast!
VH1 eller MTV - MTV har ju gått ner sig...
Sanning eller Konsekvens - Jodå !
Harry Potter eller Lord of the Rings - Ja, Aragon slår Potter med hästlängder !
Vinter eller Sommar- Fast helst vår !
Stjärnor eller Månen - Söta !
Sko eller Sandal - Då kan man gömma sina fötter, för vems fötter är snygga ?!
Bad eller Dusch - Länge...
Systrar eller Bröder - Får klara mig utan systrar!
Svart eller Vit - Helt klart !
Långt hår eller kort hår - Fast mitt är mittimellan!
Klänning eller kjol -  Helst jeans..
Mobil eller telefon - Vad skulle jag göra utan den ?!
Lägenhet eller hus - Inget, studentrum !
Ring eller halsband - I alla fomer och storlekar !
Jordgubb eller hallon - Kan inte äta nåt av de : (
Höst eller vår - Love love love !
Jeans eller leggings - Självklart !
Jul eller påsk - Jultomten slår påskharen, så klart!
Afrika eller Asien - Fast Asien är nog också vackert
Bil eller buss - Om jag kör, annars tåg !
Nagellack eller läppstift - Beroende...
Hav eller sjö - Där fiskarna syns minst !
Nyår eller Midsommar - Man är ju från Darlarna !
Plugga och arbeta.. ? - Japp !
Fängelse eller döden - Fängelse är väl rätt soft i Sverige !
Löshår eller Äkta - Äkta är alltid bäst!
Ipod eller Mp3 - Älskar min !
Lång eller kort - Mittimellan är jag !
Snowboard eller skidor - Har aldrig åkt snowboard !
| |
#1 - - Emma!:

Hej! Jamen det var så lite så! :) Ja det var verkligen trevligt! Synd bara att jag tog så lite med kort :s Så snällt, tykte verkligen om den där morotskakan :D hehe! Japp jag var och tränade i måndags, liiiite träningsvärk man har idag då! Ska och träna idag med, vi får se hur det går!? :s :) om jag inte har hunnit se receptet kan du väl uppdatera mig om när du har lagt upp det :) Vi hörs Johanna! Ha det så bra! PUSS

#2 - - Anonym:

hallå! Ojoj bra lista d där! aså ja måste sluta läsa och leta olikheter.. för va korv allt va typ me ju!:) knas tras dockigt:)haha å fötter e väldigt fula, den fulaste kroppsdelen!
kram

#3 - - b:

hallå! Ojoj bra lista d där! aså ja måste sluta läsa och leta olikheter.. för va korv allt va typ me ju!:) knas tras dockigt:)haha å fötter e väldigt fula, den fulaste kroppsdelen!
kram

#4 - - b:

hallå! Ojoj bra lista d där! aså ja måste sluta läsa och leta olikheter.. för va korv allt va typ me ju!:) knas tras dockigt:)haha å fötter e väldigt fula, den fulaste kroppsdelen!
kram

#5 - - sayeh:

ska bli JÄTTE KUL! längtar :)

Upp