Snart snart...

Dags för bloggstop nu! Yeyy, de behövs! Ska försöka hålla mig två veckor nu, vi får se hur det går! För jag hatar att hamna efter i bloggandet, men men!

Men innan det är stop, så tänkte jag tala om vad jag kommer ha för mig istället:
- Imorgon, sista Värmlands med vännerna! Last party in Uppsala ?
- Lördag, Sverige spelar Em-kval, men jag har inte kanal 9 så jag missar. Även gruppen Dinah Wants Religion spelar i Uppsala, men jag tror jag hoppar de.
- 6 Juni, Nationaldagen ! Måste man sjunga sången, eller hur pappa? Du vet vilken va?
- 8 Juni, Hedemora för Madeleines student : ) Partyyyyy !
- 14 Juni, the big tenta !

Alltså jag ska plugga i två veckor! Och färga mitt hår, rött oh yeah !
Sorry, men  jag har inte tid med er nu !
livet. | |
#1 - - Madeleine:

härligt gumman! japp på fredag blir det party, hoppas bara inte det påverkar din tenta allt för mycket.
puss och kram

Upp