Nothing changes on New Year's Day

nu är det bara nån timme kvar till det nya året. och jag har bloggat en massa idag. tänkte att det kanske var bäst ifall jag bestämmer mig för att 2010 ska bli ett bloggfritt år. man vet ju aldrig. men jag ska snart smita ner i sängen. för imorn bitti är det dags för jobb igen. U2 – New Year's Day 

livet. | |
#1 - - anna:

sv: lykke höll på att kvalificera sig in faktiskt, fast inte med den låten utan med I'm good I'm gone :) morrissey tycker jag inte har gjort ngt av sina bästa det här decenniet, de äldre låtarna är dock guld :)

#2 - - Matilda:

Hej =)

Jag tänkte kolla om jag kan få skicka lite frågor som handlar om förebilder/idoler, som du kanske skulle vilja svara på utifrån främst Norrsveden?

Hittade din mail via kommentar på hans blogg.

Frågorna är till en uppsats ang. just förebilder/idoler och fans.

Du får självklart vara anonym!

Maila mig om du vill ställa upp.

Mvh,

Matilda

(S hälsar också! :)

#3 - - Carita:

svar; åh. tack så jättejättemycket rara du! hoppas jobbet går fint och å. puss

#4 - - anna:

inte? du har ju svatrvitt på headern, ta på dig det ;) haha



ha en fin kväll!

Upp