stressfart.

idag ringde telefonen tidigt och de undra om jag kanske skulle kunna flytta ut tidigare. typ nu. en månad tidigare. jag har inte ens börjar flyttpacka. men jag skulle gärna slippa betala en månadshyra på den här lägenheten så jag ska göra mitt bästa för att flytta tidigare. har även tvättat elva maskiner tvätt. hängt ut en del på balkongen och hoppas på sol och inge regn. är rätt hungrig. glömde bort att äta frukost för jag blev så stressad imorse. men nu ska jag peta i mig nåt och sen ringa lite samtal. sen måste jag nog försöka flyttpacka. hjälp.
livet. | |
#1 - - Emma L:

Shit ! Elva maskiner ! Man skulle kunna tro att du har småbarn ;) hihi ! Puss

#2 - - Johanna:

svar: haha, jag vet. jag har missat två tvättider på raken och det är svårt att få tvätttid här. men nu är det värsta gjort :) Puss puss

Upp