utmanad.

jag har blivit utmanad av emma att skriva fem saker om migsjälv som ni inte vet om mig. här kommer lite fakta som ni antagligen inte visste!

ett) jag hatar att borsta tänderna, verkligen hatar. vet inte vad det kommer ifrån men det har alltid varit så. självklart borstar jag mina tänder och jag har aldrig haft några speciella beskymmer med mina tänder.

två) jag har alltid haft en önskan om att ha en minigris som husdjur. när jag och min älskling flyttar till en ställe med gräsplätt så planerar vi att skaffa en. jag vill helst att den ska heta morrissey eller fru morrissey :)

tre)
jag har en konstig relation till siffror. jag tycker vissa siffror är "bättre" än andra och det kan leda till att jag undviker vissa siffror. 

fyra) jag älskar att titta på djurprogram, helst om hajar. när animal planet och viasat nature försvann från vår tv blev jag ledsen på riktigt. 

fem) jag drömmer vädigt ofta mardrömmar och har därför nu skaffat mig en nattlampa. vilken jag använder ibland. den är urgullig och hjälper mot mardrömmarna.


| |
#1 - - maria:

Jag hatar oxå att borsta tänderna. Men så var jag till tandläkaren för första gången på typ 7 år för nån vecka sen, resultatet blev tandsten, hål och order om en massa tandborstning, tandtråd och munskölj. Tandborstningen har aldrig varit tråkigare!

Upp