filmtips.

har se mycket film på sistonde, här är några bra filmer som jag rekommenderar.
 
safe house - en väldigt välgjord och spännade film där denzel washington är lika bra som vanligt. extra roligt är att det är lite svensk med i filmen i form av daniel espinosa som står för regin och fares fares och joel kinnaman har roller i filmen. jag gillar verkligen den här filmen dock om den är obehaglig i vissa scener. 
 
what to expect when you're expecting  - jätterolig film full med bra skådisar som cameron diaz, chris rock, anna kendrick, matthew morrison och jennifer lopez. både rolig och tänkvärd. se trailern här.
 
the tourist - filmen har några år på nacken och jag har inte sett den för jag gillar inte angelina jolie men när jag väl såg filmen så tycker jag den var både spännade och rolig. och så är ju johnny depp med också. 
 
the avengers - en film med massa superhjältar, en film i min smak helt enkelt. välgjord, rolig och sevärd. och jag ser den gärna igen.


film/tv. | film, filmtips, safehouse, theavengers, thetourist, whattoexpectwhenyoureexpecting | |
Upp