sammanfattning.

en liten lista som sammanfattar mitt 2012, hittad här.
 
gjorde du något under 2012 som du aldrig gjort tidigare?
jag gifte mig ♥
 
blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
ja, vänner, bekanta och gamla klasskamrater fick alla barn i år, stort grattis.
 
dog någon som stod dig nära?
nej.
 
vilka länder besökte du?
stannade kvar i sverige hela året.
 
är det något du saknade 2012 som du vill ha 2013?
ett jobb, ett fast jobb alltså. 
 
vilket datum från 2012 kommer du för alltid att minnas?
den 6/7-12, datumet som jag gifte mig med min älskling ♥
 
vad var din största framgång under 2012?
kanske att jag lyckades skaffa mig hel hög med högskolepoäng. 
 
bästa köpet?
min vigselring.
 
vad gjorde dig riktigt glad?
allt som hade min vårt bröllop att göra.
 
vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2012?
four tops – i can't help myself  - årets gladaste låt. 
gotye – somebody that i used to know - bästa låten att sjunga högt till i bilen.
danny saucedo – amazing - han borde ha vunnit. 
the xx – angels - fin och sönderlyssnad. 
drake – take care - besatt av den här låten i slutet av året.
 
vilken var den bästa filmen du såg?
breaking dawn del 2, safe house, what to expect when you're expecting.
 
vad önskar du att du gjort mer av?
tagit vara på tiden bättre.
 
vad önskar du att du gjort mindre av?
stressat.
 
favoritprogram på TV?
grey's anatomy, mitt i naturen - uganda, scandal, frozen planet, once upon a time.
 
blev du kär i år?
blev ännu mer kär i min älskling ♥
 
största musikaliska upplevelsen?
var med och spelade in denna musikvideo tillsammans med min haj brynolf. 
 
vad gjorde du på din födelsedag 2012?
firade med kalas med släkten och massa fika. 
 
bästa boken du läste?
boken miljödidaktik var den som påverkade mig mest. 
 
| 2012 | |
Upp