blodomloppet, 5 km (26/5-14).

så var årets första lopp gjort. efter att inte alls känt mig tillräcklig tränad och pepp för att springa så gick det bättre än jag trodde. det var lite blåsigt väder, men det tycker jag bara var skönt eftersom jag inte gillar att springa när det är soligt och varmt, det var mycket folk så det var kul att springa och jag orkade jogga hela loppet. det som var tråkigt var att uppvärmningen som de hade där var så himla kort och sen fick man stå och vänta länge innan starten gick. det är också tråkigt att det var folk som började gå på en gång efter starten och var i vägen, speciellt när det fanns en speciell promenadklass som man kunde delta i som gick en annan bana. men allt som allt är jag nöjd med loppet!

jag och mamma efter målgång.
 
 
träna/tävla. | blodomloppet, borlänge, femkilometer, löpning | |
Upp