#pocketshopjulutmaning, del 6.

så var det dags för den sista delen. övriga inlägg i denna julkalender hittar ni här!

21. en bok med fantastiska miljöbeskrivningar: jag kunde inte komma på någon. men jag skulle gissa på sagan om ringen-böckerna innehåller fina miljöbeskrivningar. men de har jag ju inte läst!
 
22. en bok med en riktigt bra twist: kom inte på en enda...
 
23. hundöra eller bokmärke? i mina egna böcker använder jag hundöra uppe för att se vart jag är och nere ifall jag hittar något särskilt intressant i boken. när jag lånar andras böcker använder jag bokmärke och när jag pluggar använder jag färgkodade bokmärken.
 
24. en bok jag hoppas få i julklapp: denna fina bok animalium hade jag önskat mig av erik och jag fick den på julaftonsmorgon. lycka!
böcker., djur/natur., julkalender15., livet. | animalium, bokmärke, böcker, hundöra, pocket shop, pocketshop, pocketshopjulutmaning | |
Upp