en lista.

har du?
folköl i kylen: har alkoholfri ingefärsöl, gott!
något husdjur: nej, tyvärr inte. vill ha en minigris eller en katt eller en hund..
någon favoriträtt: lasange.
puder på dig: ja.
några framtidsplaner: många.
någon sjukdom: astma och allergi.
gymkort: ja, som knappt används...tyvärr.
några mvg:n: en hel drös från både högstadiet och gymnasiet.
något beroende: socker, men försöker sluta äta så himla mycket gottis.
fikat idag: nej
nagellack: inte på mig just nu, men har precis köpt ett nytt som jag ska testa.
någon vän som bor i ett annat land: ja.

 nytt nagellack passande till våren.

vem?
avskyr du: - 
delar du mest minnen med: erik eller angelica.
längtar du mest efter: mina syskonbarn.
stör du dig på: folk som tror de vet allt och ska rätta en, fast det har fel..
gosar du med: erik eller mina syskonbarn.
lagar mat: både jag och erik.
diskar: erik, nio gånger av tio. jag vill ha diskmaskin!

 världens bästa sirre och fridis 

 

vilken?
tidning läser du: national geographic.
buss åker du oftast: den till falun.
dag fyller du år: 20:e januari.  
årstid föredrar du: hösten.
stad är du uppväxt i: hedemora/långshyttan

national geographic, min favorittidning just nu!
 

vad?
gör du nu: bloggartittar på fotboll på tv och laddar inför ett träningspass
gör dig till en bra människa: jag är snäll och omtänksam.
gör dig till en dålig människa: ibland dömer jag ut folk lite väl fort.
vill du arbeta med: så mycket. kan inte bestämma mig..
är roligast just nu: att våren är här.
har du på dig nu: jenas och min underbart fina tröja från monki.
äger du för skor: blandat men mest kängor och tygskor.
har du för storlek i skor: trettionio.
läser du för bok: ska precis välja en ny bok, troligvis blir det enhörningen.
ska du göra nu: göra en spotifylista och sedan träna.

 just nu, här hemma!

hitta denna lista här

böcker., livet., musik., träna/tävla. | |
Upp