balkonghäng.

vi flyttade under vintern och en av sakerna som jag verkligen gillar med vår nya lägenhet är balkongen som vi nu kunna njuta av. innan hade vi en balkong på mittenvånigen med betong väggar, golv och tak. kändes knappt som det kom in någon sol på balkongen. vår nya balkong är mer öppen, vi bor på översta våningen och har inget tak på balkongen, vilket gör att solen kommer lättare in på balkongen. balkongen ligger också in mot en gullig innegård och vi har ingen betong. jag har även försökt att pynta till med  mattor, nytt balkongbord  blommot och plantor. nu har väl inte vädret varit den bästa och det har regnat en hel del på balkongen men de dagar som det varit fint har jag försökt att njuta av solen på balkongen, himla härligt!




böcker., livet., äta. | balkong, balkonghäng, balkongmys, blommor, pappersstäder, snapple, sol, solkräm | |
#1 - - Marinda G:

Är pappersstäder bra? Har nämnligen ett ex som ligger i min bokhylla och väntar :))

Svar: Jag tycker den var bra, inte jättebra men helt klart läsvärd!
johanna.

Upp