en lista om ingenting (eller allting!)

→ det har regnat i en vecka (jag har bara regn hos mig), men nästa vecka ska det bli sol! och vi går in i junimånad, hej sommar!
 
→ ikväll är det cl-final, känns som evigheter sedan manchester united spela en cl-final. och hur ska det gå med nya tränaren, usch! 
 
→ jag vill ha gul vattenmelon men verkar vara svårt att få tag på just nu :( tips?
 
→ min mobil har inte mycket kvar att ge. har haft den i fem år och de senaste veckorna har den bara gått att ladda om den är avstängd, högst opraktiskt! jag hatar ny teknik, vill inte köpa en ny mobil men borde verkligen göra det! 
 
→ ladda aldrig mobilen på natten. kom ihåg det
 
→ i torsdags sprang jag fem kilometer, det gjorde ont. och var så drygt! på måndag ska jag springa blodomloppet, håll tummarna :) 
 
→ idag köpte jag två skivor med lasse lindh, ljuva tonårsångest
 
→ folk som svarar på mail snabbt är guld värda, speciell jobbmail på en fredagseftermiddag! 
 
→ folk som tar dagar på sig att svara på sms, gör mig irriterad (dock kan jag göra detta själv!).
 
→ jag läste någonstans att det som folk stör sig på hos andra är egentligen sina egna brister hos sig själv. det stämmer nog!
 
→ på facebook läste jag om någon leopardsnigel som äter mördarsniglar, är det verkligen sant?! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
djur/natur., livet., musik., tankar., träna/tävla. | |
Upp