ICA, där hittar man det förflutna..

.. ja det är sant. Där finns hjärtats alla förluster.
Förra året samlades dom i "skam dalen" aka. Sveaparken. Men iår intar de ICA en efter en utan förvarning.
Shit! Jag borde ge mig själv utegångs förbud eller åtminstonde ICA-förbud! Men alla som känner mig vet att jag dras till trubbel! Så vi får se hur det blir...!
Nog om det...


Mer då!
Grillfest med sång hela natnne lång i måndag, trevligt trevligt! : ) Bilder kommer senare!
Annars är det mest teori på trafikskolan, det går i alla fall framåt!
Tränade i tisdags också, är äntligen frisk nu. Träningsvärk som attans idag bara, och det kommer nog inte vara vara bättre imorn, då det är träning igen! haha, vi får se om jag kan ta mig ur sängen i morgon bitti!


Och nu vet jag att du lever igen.
Och? Mer då?

Ni alla lever men ingen är här...
livet. | |
Upp