Same shit, different name ?

Efter helgens bravader är det ny vecka nu. Nya tag och nya saker som ska göras.
Igår var på föreläsning vid tio och äntligen så var både jag och Sabina där, vi har inte setts på två veckor. Hur har vi klarat oss?! Jag fick även en jätte söt försenad alla-hjärtans-dag nalle av Sabina! Hur gulligt som helst! Sedan var det bara att vänta fyra timmar tills seminariet som börja kl fyra och sluta inte förrens sex! Seminariet var...tyst! Ja, inte var det mycket vi hade och komma med, fast jag sa i alla fall nåt! : ) Sedan tog jag det bara lugnt kolla på Harry Potter, blev inget tvättande som jag verkligen borde ha gjort!

Idag har jag vart ledig och jag har inte alls gjort allt det där jag borde ha gjort! Var i alla fall och träna med Sayeh på kvällen, aerobics igen! Kul, men snurigare än förra gången så vi tappa bort oss ganska mycket, men men.. Passet avslutades med Stop av Sam Brown, ska jag se det som ett tecken?!
Oh you better stop before you tear me all apart
You better stop before you go and break my heart


Har precis varit och handlat med Kamerun, men jag köpte iinget godis! Fast jag var bra sugen, nej det blev kräm istället! För det är ju så nyttigt! Håller på att tvätta lite nu och finslipar på mammas present! Hihi!
Imorgon är det föreläsning och massa plugg som gäller, ja tro det eller ej men jag har tenta igen! På kvällen hoppas jag det blir lite jympa med Sayeh också, vore trevligt!
livet. | |
Upp