FikaKylaSpanien

Fikade på Johanna, Emma H, Bea och Emma L idag, vi pratade
om  allt från bloggar till pension, hur trevligt som helst : ) 

Det ända minuset idag är att det är så himla kallt ute,
det får mig att längta tillbaka till värmen och sommaren!


Jag i Spanien, där det var varm och skönt
livet. | |
#1 - - Emma:

tackotack! mm trevlig fika!

#2 - - Emma:

aah det är skiitgött ;P en sån där burk räcker lääänge också! :)finns en smak med isbjörnar på & om man köper den så skänker man lite av pengarna till isbjörnarna :) bra va? ;P Föresten, får se om jag blir med imorrn, kom på att jag hade lovat lillsyrran att hon fick sova här om hon inte skulle iväg med sina kompisar.. men hör av mig imorrn hur det blir :) puss

#3 - - Emma:

p.s. är bilden från när vi var i barcelona? :) kikade på de bilderna igår, hihi, vi måste åka dit igen ngn gång, gamla fotbollsgänget kanske? :)

#4 - - Lisa:

Här är det bara bra tack! ja som det snöar nu så är det nog dags att förbereda sig på riktig kyla :) kram

Upp