reminds you of your own again

beslut. under de senaste månaderna har varje litet beslut jag ska ta har varit jätte jobbigt, småsaker har blivit stora som planeter. så jag har bara försökt låtit bli att ta beslut. det går lite bättre nu, som på jobbet men det är ändå inte samma sak man går ju ändå in i någonslags professionell roll då. men nu måste jag ta lite större beslut, stora för mig, kanske inte ens nämnbara för någon annan. men jag vet inte riktigt hur jag ska göra. jag vet inte om det är min rädsla eller mina förutfattade meningar som styr mig. jag vill kunna lita på mig själv och kunna ta beslut på egen hand och inte låta andra påverka mig. men jag vet inte om det alltid är det smartaste. usch jag blir bara stressad över allt det här. jag är inte alls lika stresstålig som jag brukade vara och jag hamnar mycket snabbare i panik än jag gjorde förut. vad hände egentligen med mig? hur fan blev allt så här.

jag har en jävla förmåga att göra mig själv galen.
livet. | |
#1 - - Mamma Mu:

Oavsett vilka beslut du ska ta så har du svaren inom dig, bara DU kan veta vad som är bra för dig. lycka till Kram : )

Upp