musikåret 2015.
här kommer en sammanfattning av de bästa låtarna som jag lyssnat på under 2015.
januari: traste lindéns kvintett - ett färgfotografi, linnea henriksson - ensamheten, ed sheeran - thinking out load.
februari: jonathan johansson - alla helveten, thåström - ner mot terminalen, molly pettersson hammar - i'll be fine.
februari: jonathan johansson - alla helveten, thåström - ner mot terminalen, molly pettersson hammar - i'll be fine.
april: charli xcx - body of my own, kygo - stole the show, jack ü & skrillex & diplo feat. justin bieber - where are ü now, james bay - hold back the river, rihanna - stay, frank sinatra - my way.
maj: am radio - i just wanna be loved, tiger lou - sell out, adam lambert - ghost town.
maj: am radio - i just wanna be loved, tiger lou - sell out, adam lambert - ghost town.
augusti: måns zelmerlöw - should've gone home, g.r.l. - ugly heart, the housemartins - think for a minute.
oktober: deportees - out pretending, twenty one pilots - tear in my heart, lucy pearl - don't mess with my man, the weeknd - can't feel my face.
december: placebo - load like love, kygo - stay, kristian anttila - livet är det som pågår medan du väntar på sådant som aldrig händer, the paper tigers - wimbledon.
alla låtar finns att hitta i följande spellistor ↓