min historia - stephen hawking, boktips.

för ett tag sedan läste jag ut denna bok, min historia av stephen hawking och med detta blev jag en aning fast för stephen hawing. han är en facinerade man och oerhört inspirerande. som jag skrev tidigare så har jag även köpt hans barnbok george och den stora smällen som han skrivit ihop med sin dotter, längtar tills att läsa den. har även sett en väldigt instressant dokumentär om stephen hawking och tänker också se biofilmen the theory of everything när jag har chansen. 



min historia av stephen hawking
boken är oerhört intressant och facinerande men samtidgt så har hawking en humor som får en att le. vissa delar från hans arbete är svåra förstå men det är roligt att boken innehåller mycket bilder. jag rekommenderar verkligen denna bok, läs den! boken får 4,5 av 5 i betyg.
 
bokrecension., böcker., film/tv., livet. | bok, boktips, dokumentär, george och den stora smällen, inspirerad, min historia, stephen hawking, the theory of everything | |
Upp