löparglädje.

när jag var på bilsemester under sommaren så hittade jag boken löparglädje av rune larsson. jag hade egentligen massor av böcker med mig att läsa och behövde inte köpa någon ny bok. men jag tänkte att den här boken verkar vara inspirerade till att komma igång med löpträningen igen, så jag köpte den. jag har sedan i somras ströläst i boken och läste ut den för några veckor sedan. vissa delar i boken har varit riktigt intressanta och som jag kommit att använda mig av men boken blev segläst ändå eftersom det var mycket repetion i boken. om man ska läsa en bok om löpning så skulle jag istället tipsa om born to run som jag skrivit om tidigare. jag ger boken löparglädje 3 av 5 i betyg.
 
 
bokrecension., böcker., livet. | bokrecension, born to run, löparglädje, rune larsson | |
Upp