tips på svtplay!

när det är mörkt ute och man kanske har några extra lediga dagar så passar det perfekt att kika på något bra på tv eller i detta fall svtplay. tänkte tipsa om några serier jag fastnat för på sistonde!
 
naken - snubblade över denna serie av en tillfällighet och fastna direkt för konceptet. intressant att se vad som händer när människor ska leva utan sina saker i trettio dagar. jag kan dock tycka att de skulle vara intressant att se en version av serien som inte utspelar sig i stockholm utan på landsbygden, tror att saker och ting skulle skilja sig en del. serien finns att se här!
 
sveriges bästa hemtjänst - jag har själv arbetat inom hemtjänsten och kunde känna igen så mycket från serien. jag gillar att man får följa med och se möterna mellan människor men också hur frustationen i verkligheten ser ut. mycket intressant. finns att titta på här!
 
skam - ingen har väl missat den hyper hajpade serien skam från norge. jag var först tveksam men när jag väl tittade så kunde jag inte sluta. musiken i serien är oerhört bra! längtar tills säsong tre kommer till svtplay. de första säsongerna finns att se här!
 
film/tv., livet. | svtplay, tips | |
Upp