usa-valet.

i media har det mesta handlat om presidentvalet i usa och nu är det dags för usa att rösta. antingen får usa en kändis (och idiot) till president genom trump eller så får de en kvinna (och någon som är lämpad) i och med hillary! jag hoppas (såklart!) att hillary tar hem det men är inte helt säker på att hon gör det! det känns obehagligt att någon som donald trump kan få världens mäktigaste jobb och vem vet vad som kommer att hända med usa och resten av världen, jag tror ingen kan förutse vad som kommer ske ifall trump blir president.
 
jag har inte bestämt mig ifall jag ska valvaka eller inte, gjorde det när obama blev president 2008, vilket gav ett utmärkt resultat! jag har i alla fall laddat upp inför valet genom att tittat på jag älskar donald trump - micheal moore i trumpland, oerhört intresseant som alltid med moore, finns att se på svtplay! igår kika jag även på i trumpland med filip & fredrik, vilket gav inblick i hur vissa amerikaner tänker kring valet, finns att se här via dplay!
 
 
film/tv., livet., tankar. | clinton, hillary, i trumpland med filip & fredrik, jag älskar donald trump - micheal moore i trumland, micheal moore, president, trump, usa, usa-valet | |
Upp