lördagslista!

jag gillar att läsa list-inlägg i bloggosfären, hitta denna hos amanda som jag inte kunde låta bli att göra!

jag gör: inget vettigt 03:30
jag kan: mycket om hajar och morrissey
jag köper: alldeles för mycket böcker 
jag borde: använda mina glasögon mer än jag gör
jag måste: plugga (känns det som hela tiden!)
jag vet: hur kärleks känns
jag tycker: att hösten känns kall
jag tänker: så mycket att tankarna snurrar i skallen och de vill aldrig stanna upp!
jag förbrukar: tiden till mycket onödigt
jag lyssnar: på min höstplaylist 
jag drömmer: om att se späckhuggare i det vilda
jag längtar: efter värmen
jag fasar: inför alla beslut jag måste ta
jag använder: helst stora halsband
jag njuter: av när tiden räcker till
jag blir: snart gammal
jag äter: helst choklad varje dag!
jag dricker: mest te och ekologisk päronfestis.
jag struntar: männsikor som bara tar ens energi
jag ska: strax färga håret
jag sparar: alltid det jobbigaste till sist.
jag brukar: gilla ordning och reda
jag tittar: gärna om superhjältefilmer
jag läser: mest kurslittertur men vill helst läsa dn och pocketböcker
jag vill: få ekonomisk trygghet

böcker., djur/natur., lista., livet., musik. | |
Upp