Knorrs middags-kit

jag har fått chansen att laga Knorr Middags-kit och recencera här i bloggen, i samarbete med Knorr!
 
riktig roligt att få testa en ny maträtt, i detta fallet Italian Risotto. jag har testat att äta risotto en gång förut och vart därför extra nyfiken på detta middags-kit! detta middags-kit gick snabbt att laga, runt trettio minuter, jag gillade att de olika påsarna var märkta så intruktionerna var extra enkla att följa, vilket är bra när man är vrålhungrig och bara vill att maten ska bli klar! 
 
jag tyckte det var enkelt att sno ihop risotton fast jag aldrig lagat det förut! jag gillade att testa nya kryddor som jag inte har hemma, vilket är en fördel med kitet att man inte behöver köpa hem massor av nya kryddor utan de ingår i själva middags-kitet. det finns även flera varianter av Knorrs middags-kit, bra ifall man vill variera och prova flera nya rätter.
 
 
slutresultatet räckte både till middag och matlåda och till ett billigt pris (ca trettiofem kronor). även om jag bara ätit risotto en gång innan och kanske inte har så mycket att jämföra med, så gilla jag rätten! jag var lite orolig att riset skulle bli som gröt (vilket jag avskyr!) men så var inte fallet, det var också gott att smaka lite nya smaker som jag inte är van vid! 
 
 
livet., äta. | |
Upp