30 års drömmar!

Snart fyller jag 30 år!
Jag fyller år då jag har som minst pengar, men har ändå suttit på Pinterest och drömt mig bort vad jag skulle köpa till mig själv om jag hade riktigt mycket pengar!

En piedestal, vattenkanna och spegel från Lagerhaus.
Allt från Majasbok webshop är så fint, har redan flera alster därifrån.
Alla såna POP!-gubbar är så söta, tror jag ska börja samla på dem!
Denna fisk från Kähler design är det finaste jag sett på länge!
Jag drömmer om att ett lakan-set i linne skulle vara helt underbart, ser himla fint ut i alla fall.
Jag har också länge velat ha en stringhylla och letar efter den perfekta.
Efter min adventskalender så är jag helt såld på allt från The Body Shop, allt doftar ljuvligt!
Något som jag faktiskt har köpt till mig själv i 30 års present är denna byxdress som är från Monki. Superfin och bekväm och perfekt till mitt kalas i helgen!
En annan sak som jag kommer lägga pengar på är en resa till Island för att se valar, någon gång under året ska vi åka och jag ser framemot det så himla mycket!
En sista sak som jag hitta på Pinterest är denna gråa klädsel till vår soffa från Ikea, jag tror det blir att spara till den framöver.
 
 
djur/natur., inredning., livet., resa., ytligheter., önska. | |
Upp