Min fredag!

I fredags var jag ensam hemma hela dagen eftersom Erik var i Skövde med fotbollen. Jag skrotade runt här hemma mest hela dagen, låt oss kika på hur jag hade det!
 
På förmiddagen var det vintersol på balkongen, riktigt härligt!
 
Spenderade dagen med att städa i garderoben och ändra så de
kläder jag använder flitigast är mest lätt tillgängliga.
 
 Till middag åt jag det som fanns i kylskåpet vilken blev
baconröra med pasta, gott!


Lyssna på mina skivor och hög volym och sjöng med för full hals,
till exempel till denna klassiker: The darkness - Get your hands off my woman
 
 
Kvällen spenderades med att läsa Allt som blir kvar av Sandra Beijer,
titta på Skam och spela Backpacker på mobilen
 
 
 
 
böcker., film/tv., inredning., livet., musik., ytligheter., äta. | adele, allt som blir kvar, backpacker, baconröra, fredag, garderob, kläder, martin svensson, sandra beijer, skam, svtplay, the darkness, the moffatts | |
Upp