Tre djurböcker jag vill köpa!

Jag köpte många fina böcker på bokrean i år och har precis börjat studera en ny kurs och behöver köpa kurslittertur! Meeen, det finns ju böcker som man kan drömma om! Här är tre nyutkomna djurböcker som verkar riktigt härliga!
 
En fena på hajar av Owen Davey. En ny fakta bok för barn om hajar som kom ut i år, verkar himla spännade! Jag kan aldrig få nog av hajar! Vet ni förresten att det har hittats en ny hajart, spännade! Om ni vill köpa boken finns den bland annat här att köpa!
 
Fantastiska fakta om djur från förr av Maja Säfström. Maja är en fantastisk illustratör och hennes första bok Fantastiska fakta om djur är verkligen en av mina favoritböcker! Hennes bok och andra fina saker finns att köpa här!
 
Vilda djurboken : favoritdjur i svensk natur av Martin Emrenäs. Jag är oerhört nyfiken på den här barnboken som Martin skrivit. Saknar honom i Mitt i naturen och är nyfiken på vad en sådan kunnig person har att dela med sig av! Boken finns att köpa bland annat här!
 
 
[bildkälla]
böcker., djur/natur., livet., önska. | böcker, djur, djurböcker, en fena på hajar, fantastiska fakta om djur, fantastiska fakta om djur från förr, hajar, maja säfström, martin emtenäs, owen davey, vilda djurboken: favoritdjur i svensk natur | |
Upp