#pocketshopjulutmaning del 3.

ungefär halvvägs in in pocketshops utmaning så känner jag att jag kommit av mig lite, men här är i alla fall del 3. del 1 finns att läsa här, samt del 2 här!



9. en bok jag ville aldrig skulle ta slut: stark som en björn snabb som en örn av kalle zackari wahlström & heja, heja! av martina haag. här valde jag två träningsböcker eftersom jag alltid behöver mer pepp än vad som finns i böckerna. både böcker är förövrigt grymt bra!
 
10. den bok jag läst flest gånger: sofia kär av anne svedenblad. den här boken läste och om och igen under mina ungdoms år. jag ville också vara i skärgården, ha svarta jeans med högklackat och tvätta håret i en kastrull. åh, vilka minnen.
 
11. den här boken läser jag i jul: jag brukar inte läsa något särskillt till julen. så istället visar jag en bild på böcker från mitt nattduksbord som vill bli läsa! 
 
12. en rolig bok: saker min son behöver veta om världen - fredrik backman. även om jag inte har barn så kunde jag ändå skratta högt åt denna bok mer än en gång!
 
 
böcker., julkalender15., livet. | anne svedenblad, böcker, fredrik backman, heja, heja!, kalle zackari wahlström, martina haag, pocket shop, pocketshop, saker min son behöver veta om världen, sofia kär, stark som en björn snabb som en örn | |
Upp