#pocketshopjulutmaning, del 4.

dags för del fyra av pocketshops lista. här hittar ni övriga listor!
 
 
13. en bok som gör mig arg: ett stulet liv av jaycee dugard. en sann historia om hur vidriga människor det finna i världen, vilket gör mig arg. har skrivit tidigare om boken här
 
14. bästa platsen att läsa på: när jag pluggar läser jag allra bäst om jag sitter i ett av högskolans biblioteks tysta rum. annars läser jag gärna i soffan under en mysig filt med en kopp te!
 
15. romankaraktär jag gärna bjuder på middag: hade problem att komma på någon tills jag kom på det självklara, hercule poirot. han är fantastisk i fem små grisar skriven av agatha christie. en klok man.
 
16. en bok med ett superfint omslag: det handlar om dig av sandra beijer. hela boken är fin och omslaget lika så, trots att bilden inte riktigt gör boken rättvisa. 
 
 
 
 
 
böcker., julkalender15., livet., plugg. | det handlar om dig, ett stulet liv, högskolan dalarna, jaycee dugard, pocket shop, pocketshop, pocketshopjulutmaning, sandra beijer | |
Upp